8 תשובות
לכתוב הרבה דברים שמחים וללבוש צבע ורוד.
זה ממש סבל אבל אחרי שבוע עוזבים אותך בשקט
זה ממש סבל אבל אחרי שבוע עוזבים אותך בשקט
למה?
למה לא ללכת? זה רק יעזור לך. אין שום דבר פסול בזה.
שואל השאלה:
לא רוצה ללכת
לא רוצה ללכת
אנונימית
אוקיי.
שואל השאלה:
כי אני לא אוכלת הכי טוב מה שהם אומרים וזה לא נכון
כי אני לא אוכלת הכי טוב מה שהם אומרים וזה לא נכון
אנונימית
תמציאי שאין לך זמן לי זה עבד והיה לי עוד כמה שיטות
אבל באמת תשקלי את זה פסיכולוג זה ממש לא בושה ולפעמים מתחרטת על שהתחמקתי
אבל באמת תשקלי את זה פסיכולוג זה ממש לא בושה ולפעמים מתחרטת על שהתחמקתי
זה עוזר ממש, אבל בחירה שלך. תכריחי אותם להבטיח שאם תלכי לפגישה אחת הם יעזבו אותך בשקט.
אנונימית
באותו הנושא: