8 תשובות
אוף. אני חושבת שאני יודעת ממה הצלקות...בכל מקרה אני שמחה שיצאת מהתקופה הזאתי בלי קשר לקעקוע...אבל אם עברת דבר כזה ואת רוצה לעשות קעקוע, סמיקולון מומלץ נורא (:
שואל השאלה:
טנקס
אנונימית
שואל השאלה:
מה סמיקולון ולמה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואיך זה יכסה את כל זה כאילו מה לעשות את זה בענק?
אנונימית
סמיקולון זה
;
כמובן שאפשר לעשות לזה עיצובים יותר יפים והכל.
אבל תכלס זה להעלות את המודעות למחלות נפש דיכאון והתאבדות...
משתמשים בסמיקולון כשיכולת לסיים את המשפט אבל בחרת להמשיך אותו
אתה הסימן והמשפט הוא החיים שלך
יכולת לסיים אותם אבל בחרת להמשיך
סמיקולון בדרך כלל זה קעקוע קטן נורא על הפרק של היד...בכללי אם את רוצה אפשר לדבר בפרטי.
זה חשוב לי (:
שואל השאלה:
איך הוא יסתיר?
אנונימית
הוא לא.
בגלל זה חשוב לי לדבר איתך בפרטי
אם תרצי כמובן