3 תשובות
בולשיט.
באינדונזיה עניים זורקים בקבוקי פלסטיק לנהר עד אפס מקום.
אנונימי
^ ואנשים שאין להם בקבוקי פלסטיק לא עושים את זה.

וכן ידעתי
לדעתי ככל שלאדם יש יותר עושר הוא יכול להשקיע באיכות חיים שלו, לאדם עני לא יהיה אכפת מדי, יש כאלו גם ללא השכלה שלא ידעו שהם עושים משהו שפוגע בהם/אחרים.
בגלל זה יש מקורות מים שמזדהמים מבני אדם גם היום..
הסיבה שהם שותים מבקבוקי פלסטיק היא כי זו הדרך היחידה לשתות שם, המים מהברז רעים מדי.
אנונימי