7 תשובות
וואו היא מושלמת
היא מדהימהה סיימתי הכל אתמול כבר.
שואל השאלה:
לא יודעת פחות אהבתי לדעתי שתי העונות הראשונות אמלה איזה טוב והשלישית גם טובה אבל ציפיתי למשהו יותר טוב
אנונימית
היא ממש טובה
הסיום איכזב לדעתי
ראיתי את כולה אתמול וממש לא אהבתי
אבל יש סיכוי שזה כי ראיתי את שאר העונות לפני שנתיים וזכרתי אותן מושלמות ופתאום זה איכזב אותי
רק את.
היא מושלמת סיימתי אותה ביום שיצאה
אני עכשיו בפרק 5 לא משהו בהשוואה לעונות הקודמות
אנונימי