4 תשובות
וואו איזה נוסטלגיה.
זיכרונות טובים.
זיכרונות טובים.
פאקק ככ אהבתי
איזה נוסטלגיה הם שיחקו תמיד בהיי פיקסל
נוסטלגיה, אבל היום זה כבר לא מה שהיה פעם..וזה כבר לא יחזור.
באותו הנושא: