4 תשובות
וואו איזה נוסטלגיה.
זיכרונות טובים.
פאקק ככ אהבתי
איזה נוסטלגיה הם שיחקו תמיד בהיי פיקסל
נוסטלגיה, אבל היום זה כבר לא מה שהיה פעם..וזה כבר לא יחזור.