18 תשובות
לא
אני חושבת שלא כי זה סרט דיי מפחיד
לא זה לא מצחיק
שואל השאלה:
עד כמה הוא מפחיד
אנונימית
תלכי זה יהיה פחות מפחיד עם חברים
עם חבריםם בדרך כלל זה מצחיק
זה סרט טוב, אבל אם את פחדנית אז לא מומלץ. תראי מלך האריות זה מושלם :)
לא !
לא משנה כמה הם משכנעים אותך
מעצבנים
לפי דעתי אנבל זה סרט גרוע, לא מפחיד ולועג לאינטיליגנציה של הצופים.
אהמ וואו אנשיפ אומרים שזה מפחיד?
אוקיי כן, זה אמור להיות מפחיד זה סרט איימה, אני לא פוחדת כמעט מכלום. אבל הלכתי עם החברות הכי הכי פחדניות שלי(היא בדרך כלל מהטיפוסים שבוכים מרוב פחד) והן לא בכו לא כלום. הסרט היה משעמם. אם את רוצה סרט איימה טוב זה לא אנאבל 3.
לא זה סרט ממש מפחיד
ואני אומרת לך בתור אחת שהזאנר האהוב עלייה הוא אימה ואני ראיתי כמעט את כל הסרטים והסדרות שקשורות לאימה
אנונימית
אם הז'אנר האהוב עליך הוא איימה אז אני בשוק שבכלל פחדת מזה. התאכזבתי מאוד מהסרט ואני יודעת שהם בדרך כלל עושים סרטים יותר מפחידים, בשלב הזה הרגשתי שהם פשוט לעגו לאנשים שכמעט ולא מפחדים מכלום ורק הכינו את הסרט בשביל אנשים פחדנים, אבל אפילו הם אומרים שזה משעמם, כן יש קפיצה פה קפיצה שם אבל זה לא יתן לך סיוטים.
כן תלכי גם אני די מפחדת אבל לא נורא זה חוויה
אנונימית
אנאבל זה לא מפחיד לכי תעשי חיים
אני מכוונת שזה סרט ממש מפחיד לאלו שהם לא חובבים סרט אימה או קצת פחדנים
כי זה סרט שהוא מפחיד
נגיד אם היא הייתה שואלת על סרט אימה שהוא פחות היה נחשב מפחיד ולדעתי הוא בכלל לא היה מפחיד אז הייתי אומרת לך שהיא יכולה לראות אותו כי זה סרט שהוא יותר עדין
אנונימית
לא
זה. לא. מפחיד.!
באמת אנשים לאן הידרדרנו שאנאבל ואיט זה הסרטים הכי מפחידים בקולנוע
אנונימי
לפי מה שהבנתי אומרים שזה משעמם ולא כזה מפחיד
Oa
ראיתי אותו ויש מלא ג'אמפסקרס אבל פה ושם קצת מצחיק, לדעתי זה ממש אחלה סרט. אבל אם את אוהבת אימה, תראי. אני ראיתי אותו למרות שאני פחדנית.