13 תשובות
אל תעשי בנייה
בנייה הורסת את הציפורניים ממש ואם את תרצי להוריד את הבנייה את תצטרכי לשקם אותן ולחכות שהן יצמחו מחדש כי הן יהיו דקות כמו דף.
אם את רוצה את יכולה לעשות לק ג'ל, זה פחות הורס אותן וזה נותן שכבה עבה מעל הציפורן וגורם לה פחות להשבר.
גיל 14 זה עוד מוקדם לבנייה לדעתי
אם את רוצה את יכולה לעשות לק ג'ל, זה פחות הורס אותן וזה נותן שכבה עבה מעל הציפורן וגורם לה פחות להשבר.
גיל 14 זה עוד מוקדם לבנייה לדעתי
שואל השאלה:
זה כואב או משהו..?
הלכתי עם חברה שלי לטיפול והיא אמרה שזה מדגדג טיפה אבל עובר.
מישהי שעשתה בנייה יכולת לספר לי איך זה?
זה כואב או משהו..?
הלכתי עם חברה שלי לטיפול והיא אמרה שזה מדגדג טיפה אבל עובר.
מישהי שעשתה בנייה יכולת לספר לי איך זה?
אנונימית
שואל השאלה:
~ bae
בשביל לק גל צריך ציפורניים יפות...
~ bae
בשביל לק גל צריך ציפורניים יפות...
אנונימית
זה לא כואב, בהתחלה צריך להתרגל לתחושה של המכונת שיוף על הציפורן.
שואל השאלה:
את עשית בנייה?
את עשית בנייה?
אנונימית
זה כואב דודה שלי עבדה הזה והיא אמרה לי שנערות באו לעשות אצלה זה כאב להן בפעם הראשונה ולקח לה זמן לעשות להם כי הם כל דקה זזו תחשבי שמשייפים לך את כל הציפורניים עד לבשר פעם בחודש זה כואב
אני גם באותו מצב כמוך .. אני מתכננת לעשות פעם באיזה 3,4 חודשים . שהציפורניים ינשמו קצת אבל חוץ מזה לי אישית לק זה לא כזה קריטי ..
לא צריך ציפורניים יפות בשביל ג'ל... היא תסדר לך אותן, ובפעם הבאה שתעשי הן עוד יצמחו
אל תעשי בנייה
אל תעשי בנייה
אם תעשי לק ג'ל זה יעזור לך לשמור עליהן בזמן שהן עורכות וכבר בפעם השנייה שתעשי לק ג'ל הן יהיו יותר ארוכות, מניסיון.
בכל מקרה תעשי מה שבא לך
בכל מקרה תעשי מה שבא לך
עשיתי בנייה ואז החלטתי לחזור לציפורניים שלי ועברתי ללק ג'ל
אל תעשי בנייה רק לק ג'ל זה גם נראה כמו בנייה וגם הציפורן לא תתקפל לך בחיים
הבנייה סתם סותמת לך את הציפורן ויכול לגרום לקילופים ודברים לא נעימים לא כדאי זה חוסם את האוויר.
לק ג'ל נראה הכי טוב, זה יעזור לך גם להאריך ציפורניים
הבנייה סתם סותמת לך את הציפורן ויכול לגרום לקילופים ודברים לא נעימים לא כדאי זה חוסם את האוויר.
לק ג'ל נראה הכי טוב, זה יעזור לך גם להאריך ציפורניים
אל תעשי בנייה, זה הורס לגמרי את הציפורן.
תתחילי מלמרוח מחזק, ולימון ושמן קוקוס, זה הופך את הציפורן ליפה וחזקה יותר והן לא ישברו לך.
אחרי זה כל מה שאת צריכה זה לחכות, אני לא יודעת כמה זמן כל אחד ובזמן שלו לגדילה...
אבל תחכי זה שווה את זה מניסיון
תתחילי מלמרוח מחזק, ולימון ושמן קוקוס, זה הופך את הציפורן ליפה וחזקה יותר והן לא ישברו לך.
אחרי זה כל מה שאת צריכה זה לחכות, אני לא יודעת כמה זמן כל אחד ובזמן שלו לגדילה...
אבל תחכי זה שווה את זה מניסיון