16 תשובות
לחטא את זה 3 פעמים ביום ( בוקר צהריים וערב ) עם החומרים שזה שעשה לך אומר למשך בערך חודש או עד שזה כבר לא כואב לך ולסובב את זה לא להשאיר את זה במקום זה צובר חיידקים
שואל השאלה:
לסובב לאן?
אנונימית
תחטאי 3 פעמים ביום עם מי מלח בשום פנים ואופן לא לשים משחת עיניים זה לא נכון מה שכותבים ואל תשחקי עם העגיל ואל תיגעי בו במשך חודש לפחות ואל תחליפי אותו לפחות שלושה חודשים ובשבועיים הראשונים לא להיכנס לבריכה ים זה מצויין
לפני שאת מחטאת את שותפת את זה עם סבון מסובבת אחכ שותפת עם מים מסובבת בחזרה.
לי אמרו לשים פולידין.
לא יודעת מה יאמרו לך.
שלוש פעמים ביום עדיף
בהצלחה:)
לסובב אותו במקום
אם את עושה חישוק אז תסובבי
אם את עושה נקודה אין לך מה לסובב
שואל השאלה:
ואם אני אהיה מצוננת?
אנונימית
שואל השאלה:
ובהתחלה חייב נקודה זה רפואי
אנונימית
הכי טוב זה פשוט ללכת למקום מקצועי שבדקת עליו כבר חוות דעת של אנשים, ושאת יכולה לסמוך על מי שעושה לך את הנזם שידע איך לעשות את זה בצורה הכי פחות כואבת והכי אסטתית וסטרילית
אם תהיי מצוננת תנסי לקנח עם העגיל אם זה ייכאב לך או יגעיל אותך תוציאי את העגיל במקרה הכי גרוע תקנחי תחזירי אותו ותחטאי את המקום
והוא כבר יסביר לך איך להתנהל עם העגיל אחרי שאת עושה אותו...
אני עשיתי עם מחא ועשו לי חישוק לא חייב
שואל השאלה:
אני עושה עם אקדח
אנונימית
לא אקדח רק מחט
מחט זה יותר מדוייק וסטרילי
אקדח זה סתם יותר מהיר ועם אקדח זה פחות מדוייק ומקבלים מהר אינפקציה
שואל השאלה:
אני רגישה בטירוף, יש לי פחד מטורף ממחטים אז אני לא יכולה מחט
אנונימית
הכל טוב זה חרטא שצריך רק מחט יש לי חברה שעשתה בחנות ממש מעפנה לא עם מחט וזה עלה לה 20 שקל, לא הייתה לה אינפקציה אפילו פעם אחת לעומת חברה שעשתה במקום ממש ידוע במחט ב150 שקל והיו לה מיליון אינפקציות, אני עשיתי סתם בדוכן בקניון ב100 שח והיה לי אינפקציה כי החלפתי מוקדם מידי לחישוק
אבל בכל מקרה פשוט תחטאי כל יום עם סינטומצין (זה משחה לעיניים שצריך מרשם מרופא) או עם בפנטן פלוס ואז רוב הסיכויים שלא תהיה לך אינפקציה (גם אם כן תהיה לך זה שטויות היא תעבור מהר)
לגביי הצינון עדיף לעשות כשאת לא מצוננת אבל גם אם את פתאום כן אז פשוט בעדינות מקנחים וזה סבבה
אנונימית