9 תשובות
כן, מיוזמה שלו.
ופרקתי לעצמי בכתיבה.
לא ממש עזר, אבל אחרי הרבה זמן כבר מתרגלים..
ופרקתי לעצמי בכתיבה.
לא ממש עזר, אבל אחרי הרבה זמן כבר מתרגלים..
כן הכול לטובה והכול יעבור חשוב להשאיר בחיים שלנו רק אנשים שעושים לנו טוב
האמת שהלך די רע בהתחלה ואחרי שנה קראתי את השיחות ולא הבנתי איך אני הייתי בקשר עם בן אדם כזה צחקתי מכל שיחה, ואיפה אני היום ואיפה הוא היום.
כן, ואני הכי שמחה בעולם שעשיתי את הצעד הזה!
כמובן, לפני שלוש שנים ניתקתי קשר עם החבר הכי טוב שלי. אני שמחה שעשיתי את זה כי הוא היווה עבורי רעל. אם הייתי נשארת בקשר איתו, כנראה שהייתי מתאבדת מרוב שיגעון.
כן, וסבבה אני יכולה למחוק אנשים תוך שניה
אנונימית
כן.. היה קשה אבל הזמן מרפא
לאט לאט שוכחים מהבן אדם
אם הוא באמת עד כדי כך חשוב לא הייתי מנתקת קשר
לאט לאט שוכחים מהבן אדם
אם הוא באמת עד כדי כך חשוב לא הייתי מנתקת קשר
כן.
אני שמחה שעשיתי את זה
התמודדתי טוב מאוד
פה אם קשה לך
אני שמחה שעשיתי את זה
התמודדתי טוב מאוד
פה אם קשה לך
כן, נפרדתי מחבר שלי שלשום ןאני עדיין אוהבת אותו.. אני מתגעגעת
כי אני מחפשת קשר לחתונה ולא סתם להעביר את הזמן ו יש תכונות בו שיפריעות לי
כי אני מחפשת קשר לחתונה ולא סתם להעביר את הזמן ו יש תכונות בו שיפריעות לי