התחברות
הרשמה
רק לי יש את התחושה הזאתי שהדעות שלי הם תמיד נכונות והכי הגיוניות שיש אבל כולם תמיד נגדם?
19 ביולי 2019, 13:51
מצב רוח
דיכאון
בדידות
תחושות
הקאות
2 תשובות
כנל יאח
C
CURLY bitch
כול אחד חושב שהדעות שלו הכי נכונות. אבל לפעמים צריך להסתכל גם על הדעות של אנשים אחרים.
א
אופק המלכה שלכם !❤
באותו הנושא:
אתם אוהבים את התחושה הזאת שאתם מאוהבים?
מכירים את התחושה הזאת
אני מרגישה יפה כרגע ואני לא אוהבת את התחושה הזאת
מכירים את התחושה הזאת..?
מכירים את התחושה הזאת?
וואי, מכירים את התחושה הזאת
אני היחיד שמרגיש את התחושה הזאת?
מכירים את התחושה הזאת
מכירים את התחושה הזאת?
מכירים את התחושה הזאת
היום כמעט התעלפתי בבית ספר ואני ממש פוחדת שזה יקרה שוב התחושה הזאת..