4 תשובות
מאוד.
תחשבי שעד עכשיו ההורים שלך פרנסו והביאו אוכל וקנו הכל ושילמו את כל החשבונות
ועכשיו תנסי לעשות לבד..
0FF
זה לא קל אבל תמיד אפשר לעבוד הרבה, זה כן דבר שהוא אפשרי בסופו של דבר.
זה לא קשה, זה פשוט דורש מאמץ.
זה לא קל, צריך לדעת להתמודד. אבל סהכ זה ניסיון חיים, ומתישהו תצטרכי להתחיל