5 תשובות
לא שווה להוריד משם דברים...
תלוי מה השימוש שלך במחשב וכמה המחשב יכול לשאת.

משחקים קונים מsteam, לא מהחנות אפליקציות של ווינדוס, זה לא טלפון.
2T
asfalt 8
לא ממש משתמשים בזה להורדת משחקים לרוב זה סטים וכאלה