4 תשובות
קלה רצח
הכיתה הזאת לא תעזור לך בכלום
הכיתה הזאת לא תעזור לך בכלום
לי לא היו מיצבים והיה לי מבחן פעם בשבוע אבל היו לי הרבה בחנים ועבודות. בכללי תהני ואצלי אישית זאת הייתה השנה הכי טובה שהייתה לי אז בעיקר תהני אבל עדיין תשקיעי בלימודים
אני הייתי בכיתת מופת בח
והיא הייתה לי קלילה את האמת תבואי בגישה טובה הכל בסדר
והיא הייתה לי קלילה את האמת תבואי בגישה טובה הכל בסדר
לא קשה, תשקיעי במבחנים והמיצבים זה שטויות
באותו הנושא: