3 תשובות
כן, כדאי שתחכי עד שהכמות שלהן תקטן קצת וכך גם יהיה פחות סיכוי שתצרבי.
אני אישית הייתי גולש מלא כשאמרו שיש מדוזות, כאילו, אני לא כל-כך אובייקטיבי כי אני גר בעיר שאין בה כמעט
אבל... כן נצרבתי פעם אחת וזה נורא, אם את מאזור המרכז אל תכנסי, זה יהיה ממש כואב, כי שם באמת יש מלא.
אבל... כן נצרבתי פעם אחת וזה נורא, אם את מאזור המרכז אל תכנסי, זה יהיה ממש כואב, כי שם באמת יש מלא.
כן כי אם תעקוץ אותך מדוזה זה מיון
באותו הנושא: