3 תשובות
אממ נראלי שהוא משתחרר עם סכום כסף כלשהו
אני חושבת שהוא משתחרר עם מה שהיה לו קודם (פחות פיצויים/הוצאות משפט/וואטאבר שהוא חייב לשלם). אז כן יש לו כסף, אבל לא יותר מדי. וככל הנראה יש לו איזושהי הסעה, אבל לא לכל מקום (נניח אסיר בצפון לא יסיעו עכשיו לאילת).
בעיה שלו.
אם מישהו נכנס לכלא זה אומר שהוא עשה משהו לא בסדר אז מגיע לו
אם מישהו נכנס לכלא זה אומר שהוא עשה משהו לא בסדר אז מגיע לו
אנונימית
באותו הנושא: