14 תשובות
כן
אין צורך להזמין, הם כבר יטפלו בך.
יש מצב
תלוי אם האמבולנס והנהג עוד במצב כשיר להסיע אותך לבית חולים או לטפל בך במקום אני מניחה
שואל השאלה:
אז זה נסיעה חינם?
אז זה נסיעה חינם?
לא
את יותר עדין מי רכב שהוא יותר חזק
אתה@
ממך
1 הם מסיעים אותך לא מזמינים אמבולנס אלה עם כן יש שם מישהו שזקוק לעזרה
2 כן הנסיעה בחינם
2 כן הנסיעה בחינם
הם יטפלו בך אבל יזמינו עוד אמבולנס+משטרה
אם אמבולנס פגע בך האנשים שנמצאים באמבולנס יעזרו לך, זאת העבודה שלהם אין צורך לשלוח עוד אחד
לא ניראה לי
כנראה
באותו הנושא: