בראש ברגליים וזה נתן תופעות לוואי והכל הראה שזה קשור אצל חוסר ברזל (זה מה שהרופא משפחה אמר) וזה היה נראה מאוד הגיוני כי אני לא אוכלת כמעט בשר ירקות ודברים כאלה. ואז עשיתי בדיקת דם וזה הראה שהברזל בסדר ואז נעלם לי הכאבים ואני מדברת אתכם על כאב נוראי מה אתם חושבים שזה היה פסיכולוגי או צירוף מקרים?