5 תשובות
כי הגוף מתאמץ ודם זורם לאיזור הפנים
בדרך כלל זה קורה כשחווים רגשות כמו עצב, עצבים, מאמץ, בושה, הבכה
אני תמיד לבנה גאד נווז וואי.
אבל לפעמים בבוקר אני קמה כאילו אני מאופרת
יש לי לפעמים סוג של סומק טבעי על הפנים וזה ככ ככ ככ ככ ככ ככ חמוד.

ובקשר לבכי- כשאת בוכה את גם מתעצבנת, גם כועסת, גם עצובה, וגם רוצה להרוג כל בנאדם בערך בעולם והכל באותו הזמן. את הופכת להיות אדומה
אחד מהשינויים שמתרחשים בגוף - הדופק עולה, כלי הדם מתרחבים ומתקרבים לעור ולכן יוצא שרואים אותם
כי הדם עולה לכיוון של הפנים ,כמו נגיד מתי שמסמיקים
שואל השאלה:
מסכימה
אנונימית