4 תשובות
נראלי סברינה, טרנד הדיכאון מתחיל קצת לאבד את זה
שואל השאלה:
הוציאה היום את סינגולר 2. שחטה אותו.
פשוט אין לה אפיל מוזר כמו שלבילי אז פחות מייחסים לה חשיבות בפעם הראשונה שרואים אותה.
הוציאה היום את סינגולר 2. שחטה אותו.
פשוט אין לה אפיל מוזר כמו שלבילי אז פחות מייחסים לה חשיבות בפעם הראשונה שרואים אותה.
מקווה שסברינה היא סופר אנדרייטד והשירים שלה מושלמים
k2- 18b הוא סופרסטאר אחרי הכל!