16 תשובות
ניצל אותך
תזרקי אותו לאלף עזאזאל
כי הוא חרמן.
שואל השאלה:
ניצל אותי ל מה?
אנונימית
יש כאלה
לכי תדעי למה
אבל אם לא אכפת לו אינלו טיפת אהבה אלייך
אפס
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה הוא מקנא שאני יוצאת עם בנים אחרים ולא איתו?
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה הוא רצה לצאת איתי? ועוד היה ידיד שלי 6 שנים
אנונימית
הוא לא אוהב אותך ואת לא מעניינת אותו בכלל
שלא היית חשובה לו מלכתחילה
שהוא בן אדם לא אכפתי ושעדיף לך להתרחק ממנו
כי זה פוגע באגו שלו
שהוא ליטרלי חרא מהלך
תעיפי אנשים כאלה מהחיים שלך את לא צריכה אותם אחותי(מנסיון)
מוזמנת לפרוק בפרטי
שהוא בן אדם מתוסבך
אנונימית
של אכפת לו ממך..
שהוא לא אהב אותך.
אנונימית