5 תשובות
אם כן אז הוא דביל
לא נראה לי, סה"כ זיעה, אנחנו בני אדם, זיעה זה דבר נורמלי והוא צריך להבין את זה...
לא איזה הכול בסגרנ
כנראה שלו אבל זיעה זה דבר טבעי אם תתנהגי כאילו זה בסדר זה כנראה היה בסדר גם לו
נראה ךי די צבוע
כולם מזיעים
ואם ירד לו אז הוא מוזר
כולם מזיעים
ואם ירד לו אז הוא מוזר
באותו הנושא: