3 תשובות
זאת לא מחלת נפש כל עוד את לא מאמינה לזה
סהך דמיון מפותח
פעם הייתי עושה את זה הרבה נראלי שעד כיתה ג הייתי כמעט כל הזמן מדמיינת חיים אחרים ומשחקת עם עצמי והמצטתי דמויות וזה היה נחמד כי זה היה סוגשל משחק וגם הייתי קטנה וזה אבל עכשיו אני פשוט סתם מדמיינת בראש כל מיני דברים וחושבת "מה היה קורה אם ככה וככה "
אני עדיין עושה את זה זה סתם כיף לדמיין דברים אחרים ולהמציא וזה בסדר
זה לא שאני מאמינה שזה אמיתי זה פשוט שסתם משעמם לי אז אני חושבת ומדמיינת
מזדהה.