11 תשובות
לתל אביב
הולכת לדודים שלי ואז למסיבה
אנונימית
להשתין לכוס כדי להביא לצבא
איזה כיף((:
אנונימי
לשבת ולהמשיך לחשוב על היום החרא שעבר עליי :(
לבכות
בייביסיטר לשנוץ ואז אירוע
לצאת עם חברות
כלום
לחשוב עם החברים שלי איך לברוח מאזור 51
לישון עד הצהריים ואז לבזבז את בחיים על סידרה כמו כל יום :)
אנונימי
כמה חברים באים אליי- נשחה בבריכה, על האש או משהו כזה