23 תשובות
כן.אני מסכימה.
להיות חברה שלך
להיות חברה שלך
כןן
תקשיב... אני אגיד לך בכנות... זה ממש תלוי בקשר שלכם. לדעתי, זה ילחיץ אותה.
לא כזה ברור מה אתה בתכלס רוצה ממנה חוץ מזה שאתה מספר לה שאתה אוהב אותה. ולכן, צריכה להישאל שאלה במלל הזה כדי שיהיה על מה לענות. תשמור את החלק האומנותי של הכתיבה לשלב יותר רציני. מדברת בכנות כדי לעזור. המון בהצלחה
לא כזה ברור מה אתה בתכלס רוצה ממנה חוץ מזה שאתה מספר לה שאתה אוהב אותה. ולכן, צריכה להישאל שאלה במלל הזה כדי שיהיה על מה לענות. תשמור את החלק האומנותי של הכתיבה לשלב יותר רציני. מדברת בכנות כדי לעזור. המון בהצלחה
אחי בכנות? לא משו זה יצירתי אבל
לא התחברתי למילים צמח מים וזה
מה אתה בביקיי בוטום
לא התחברתי למילים צמח מים וזה
מה אתה בביקיי בוטום
אם הייתי היא הייתי בוכה מצחוק
למה את רעה?
אף אחד לא רע, אנחנו רק מנסים לעזור. להגיד שכן.. ושישלח זה הכי קל מבלי לדעת מה באמת הקשר שלהם^
להגיד שהיא היתה צוחקת זה להיות רעה ומגעילה.
הבן אדם השקיע ורשם קטע מאוד יצירתי ולצחוק על זה זה ילדותי ברמות
הבן אדם השקיע ורשם קטע מאוד יצירתי ולצחוק על זה זה ילדותי ברמות
יש הרבה בנות שאני יודעת שיכול להיות שהיו צוחקות על זה בגלל האובר ביטויים והכל אז זה לא שהיא מגעילה... זה יכול להיות צחוק גם שבא ממבוכה כלפיי הבנאדם אז אל תשפטי
זה פשוט טיפה... נואש. הקטע מקסים - עם כל כמה שאני אוהבת לקרוא, יש רק מעט דברים שאני קוראת שמצליחים להעביר בי צמרמורת, וזה אחד מהם - בהחלט יש לך כישרון בכתיבה. הבעיה היא שחלק מהשורות ממש צריכות. אתה מראה לה שאתה נורא זקוק לה, וזה עלול להבהיל אותה. עדיף שתיתן לה לקרוא את זה כחלק מהמתנה לחצי שנה ביחד או משהו כזה...יש לך כישרון. נסה לנסח לה משהו מקסים וממיס כמו זה, רק קצר יותר, רומנטי באותה המידה ולא תלוי בה כל כך. אם אתה צריך להתייעץ, אתה מוזמן;)
בהצלחה!
בהצלחה!
וואו....קשה למצוא בנים כמוך, היום כולם ערסים, אני חושבת...שהיא זכתה בך.
לא .. זה מלחיץ קצת שאתם לא זוג
ואני הייתי או נלחצת או צוחקת
מה הקשר ביניכם?
אמא.
וואו.
וכן תגיד לה את זה!!!
וכן תגיד לה את זה!!!
זה רומנטי, אבל יש לי הרגשה שזה יבהיל אותה...
אם מישהי הייתה אומרת לי את זה
גם אם אני אוהב אותה
הייתי מעיף לה כאפה לפנים
גם אם אני אוהב אותה
הייתי מעיף לה כאפה לפנים
תלוי בקשר
לדעתי זה טיפה מוגזם אבל זה תלוי
לדעתי זה טיפה מוגזם אבל זה תלוי
לא . פשוט לא . אל תעשה את זנ
אני חושבת שזה ממש ממש תלוי בילדה רק בנות מסויימות זה יהיה להן ממש נורמלי אם לי היו אומרים את זה כנראה לא ממקום רע הייתי צוחקת
זה לדעתי טו מאצ קיטצי...
זה לדעתי טו מאצ קיטצי...
זה תלוי בקשר שלכם עם ועם הקשר לא חזק אז זה מוגזם לדעתי אבל עם אתם ידידים טובים נפגשים והכל אתה יכול להגיד לה אבל לא להגזים ובקצרה יותר
אנונימית
אני הייתי או מתה מצחוק או ווטדפאק מה ההזוי הזה רוצה ממני
זה ממש מוזר לדעתי סורי ומלחיץ וגם לא אהבתי את הטקסט בכללי ככ
זה ממש מוזר לדעתי סורי ומלחיץ וגם לא אהבתי את הטקסט בכללי ככ