5 תשובות
תיק גב רגיל. גנספורט או מה שיש לך.
אני בדרך כלל שמה מטען, קצת ממתקים, אוזניות ועוד שלא עולה לי לראש
מים, מטען, אוזניות, גומיה, ספר לתעסוקה, ג'קט/קרדיגן למקרה שיהיה קר ממזגן או משהו.
אולי חטיף קטן לנשנש..
מים חטיף קטן אוזניות ומטען בתיק הקטן
ובתקי הגדול שמסתובבים איתו בחול אז גם בקבוק מים כסף(לשמור טוב כי הרבה מכייסים בחול) חטיפים מטענים משקפי שמש (אם יש שמש שם) כןבע וזהו בעיקרון
אולי פספסתי כמה דברים אהל זה בערך
מים לא כזה חשוב^ אפשר לבקש שם, וגם זקט לא כזה חשוב, אלא אם כן במדינה שמגיעים אליה צפוי להיות קר. אפשר לבקש בטיסה שמיכה.
וספר באמת מומלץ למרות שכל פעם שאני טסה יש סרטים שאין למצוא בשום מקום אז אני מעדיפה לרוב לראות את הסרטים, אבל תקחי איתך ספר ליתר ביטחון או איזו מחברת לצייר
מים פרי סנדוויץ' חטיף ממתק אוזניות פלאפון מטען נייד ורגיל אפשר להביא משחק קופסא כלשהו או סליים,כדור לחץ,סקוואשי אם את אוהבת שמיכה כרית לטיסה כיסויי עיינים(בדרך כלל יש בטיסה הרבה אור)מסטיק להמראה ולנחיתה כדי שלא יסתמו לך האוזניים ואני גם שמה בתיק דברים שלא נכנסים במזוודה