התחברות הרשמה

מה חושבים על המשחק אנדרטייל?

משחק גאוני.
17 ביולי 2019, 22:40
undertaleמשחקי מחשבגיימינגדעות גולשים    
4 תשובות
משחק גאוני
מחכה להמשך של דלטרון
נ
נָקַם
גאוני וחזק
l
last shot
גאניי
אבל המשחק המשך איכזב..
Rice
רודולף יצא משחק המשך מטעם המעריצים כדי לך לחפש אותו שמעתי הוא ממש טוב
S
Stern
באותו הנושא:
אנדרטייל זה משחק לילדים ? תסבירו ...
מישהו משחק אנדרטייל ושיחק בגרסה של הג'נוסייד?
המשחק אנדרטייל זה משחק כייפי? כדאי לי להוריד אותו? מה עושים בו?
יש פה שחקניי אנדרטייל שעדיין משחקים?
כמה זמן לוקח לסיים את המשחק אנדרטייל?
משחקים בסגנון של אנדרטייל?
אבא שלי הוריד לי את המשחק אנדרטייל (undertale) למחשב, זה ירד ממש מהר, זה נראה לכם המקורי? איך לדעת?
המשחק אנדרטייל הו חינם עחשיו או שצריך לשלם?
מישהו שמשחק אנדרטייל?
מישהו עדיין משחק אנדרטייל?
יש משחק המשך לאנדרטייל (undertale)?