התחברות הרשמה

מה דעתכם על השיר הזה שנכתב כאן?

שלחתי בקבוצת וואטסאפ שיר שכתבתי
ואתה כתבת שאני משוררת.
מההודעה הזאת מאוד התרגשתי,
למרות שבנינו לא הייתה כלל תקשורת.

תוך ימים אחדים התחלנו לדבר
ולימדת אותי לשחק במחשב.
התחברנו זה אל זו ממש ממש מהר
והבנתי שבך התחלתי להתאהב.

אני הייתי ממש גרועה במשחקים ששיחקנו
ובכל זאת המשכת להסביר בסבלנות.
אתה בכלל לא חשבת שאת הזמן הזה בזבזנו
ועודדת אותי להמשיך ולפתח מיומנות.

לאחר שבועיים של משחקים והתכתבויות,
שאלת בביישנות אם אני רוצה להיפגש.
אתה תמיד היית בראש סדר העדיפויות
אז הסכמתי וכתבתי שאין סיבה להתבייש.

כשפגשתי אותך בפעם הראשונה,
ליבי החל להלום בפראות.
אני חושבת שהתנהגתי בצורה משונה
כי התביישתי ופחדתי לעשות איזו טעות.

אמי ביקשה לסדר תפוחי אדמה
ועזרת למרות שלא היית חייב.
עשינו את זה כמעט בדממה
וקיוויתי שאתה מרגיש מאוהב.

בפגישה השניה הלכנו לסרט,
הנחתי עליך ראש כדי לשבור את הקרח.
כשליטפת אותי הרגשתי נסערת
ובסיומו של הסרט נתת לי פרח.

בהמשך הקשר אמרת כמה פעמים
שאתה רוצה להגיד לי משהו.
ככה זה נמשך שבוע ימים,
חיכיתי בקוצר רוח שתגיד לי וזהו.

בפגישה החמישית משכת אותי לחיקך
ואמרת לי שיש לך כלפי רגשות.
אמרתי שגם אני אוהבת אותך
ומאז אנחנו ביחד ותמיד עושים בושות.

בכל פעם שאנחנו מתחבקים,
אני מרגישה את דופק ליבי מתגבר.
אנחנו לעולם לא נהיה מנותקים,
האהבה שלנו חזקה ולעולם לא תישבר.


ספויילר נפרדנו והיא נפרדה ממני כי היא לא אוהבת אותי יותר :(
17 ביולי 2019, 21:52
זיהוי שיריםשירהחוות דעתדעות גולשיםכתיבה    
4 תשובות
כתבת שיר יפה
מ
מה אתה עושה פה ילד
שואל השאלה:
שיר יפה, אבל סוף עצוב
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא כתבתי את השיר אלה חברה שלי לשעבר (נפרדנו לפני שבוע)
אנונימי
לא שיר אבל סיפור נחמד
T
Thorfinn
באותו הנושא:
איזה שיר אתם מרגישים שנכתב עליכם?
איך הייתם קוראים לספר שנכתב על החיים שלכם?
''כל אחת יפה בדרך שלה'' מה דעתכם על המשפט הזה שנכתב בסטיפס כל כך הרבה פעמים?
איזה שיר אתם מרגישים שנכתב עליכם?
האם זהו השיר הכי יפה שנכתב אי פעם?
חשבו על זה שנייה, מה לדעתכם השיר הכי יפה שנכתב אי פעם?
השיר הראשון שנכתב בעולם!
נכון שזה השיר הכי טוב שנכתב אי פעם?
איזה שיר אתם מרגישים שנכתב עליכם?
תרגום מפולנית - אני צריכה מישהו\אתר שיכול לתרגם לי מסמך שנכתב מפולין.
רק אני לא מבינה מה יפה בשירים שנכתבים עם מילה וחצי בכל שורה?