4 תשובות
קראתי עכשיו את ספרו "12 כללים לחיים: תרופת נגד לכאוס".
אני אוהב הרבה מהדעות שלו.
אוווו, לובסטר דאדי.

בעצם כל הקטע שלו זה שיש מוסר אובייקטיבי, ושיחסיות ופוסט מודרניזם זה השטן, כן?

אבל ראיתי משהו שבעצם מראה שכל השיטה של כאוס וסדר, שאמורים להיות אובייקטיביים ולא יחסיים, הם יחסיים בעצמם, ככה שזה די הורס לי את כת הפילוסופיה.

למרות שחוץ מ2 סרטונים שמפריכים את הפילוסופיה שלו לא ראיתי עליו כלום ככה שאני לא יודע אם זה מספיק כדי שיהיה לי דיעה לגביו.
אנונימי
אני! התחלתי לקרוא את "12 חוקים לחיים שלי" ולצערי עוד לא סיימתי. אבל עד כה, הדרך בה הוא מדבר מעניינת אותי, ואומנם אני לא מסכימה עם כל מה שנאמר עד כה, הוא אכן מעביר מסר.