4 תשובות
אנלא יודע מה זה נקרא אבל את אם את עדיין חברה שלהן את לא נורמלית
שואל השאלה:
לא, עברתי בית ספר
אבל אנחנו עדיין נחשבות "חברות"
לא, עברתי בית ספר
אבל אנחנו עדיין נחשבות "חברות"
אנונימית
איזה חברות נוראיות
לא אבל זה היה דבר מטומטם להגיד (מצד החברות)
באותו הנושא: