4 תשובות
אנלא יודע מה זה נקרא אבל את אם את עדיין חברה שלהן את לא נורמלית
שואל השאלה:
לא, עברתי בית ספר
אבל אנחנו עדיין נחשבות "חברות"
אנונימית
איזה חברות נוראיות
לא אבל זה היה דבר מטומטם להגיד (מצד החברות)