7 תשובות
34, לא אגיד איפה כי סטיפס
אבל למזלי יש לי את המזגן היקר שלי
37 פתח תקווה
אנונימי
אצלי יש 43 מעלות, אני נמצאת כרגע ליד אילת. המזגן שבק חיים. :(
שואל השאלה:
תֹהוּ וָבֹהוּ וואו... בהצלחה לך אהובה
אנונימית
תודה חח. ננסה לשרוד.
יש 33 כי אני מהצפון
41 אני חושבת
באר שבע
לפחות אני לא אמורה לצאת היום מהבית ^-^