5 תשובות
וואי אני גם מתה מעייפות
את צריכה לעשות לי ילד^^
גם אני אבל עוד מעט
אני עייפה מידי מה אני אעשה^
אני אלך לישון עוד שעה אני מניחה... אולי שעתיים... לא מרגישה כזה עייפה כרגע...