11 תשובות
האמת אין לזה ממש משמעות, זה כמו לומר "פאק" או "לעזאזל"
זה כמו לעזאזל.
אין ממש תרגום
שואל השאלה:
רוסי אחד אמר לי שזה ממש גס ולא להגיד את זה אז לכן אני כבר לא בטוח אם זה לעזאזל או לא
אנונימי
זה כמו פאק. אבל זה יכול להיות גם טוב
נגיד אם רוסי יראה כוסית ברחוב הוא יגיד פיזדץ
שזה כמו לומר פאק, בכוונה טובה
ואם רוסי יראה מישהי מכוערת ויגיד פיזדץ
שזה גם פאק רק בכוונה רעה
שואל השאלה:
כמו damn כזה?
אנונימי
זה מה שזה אומר בעברית אבל כן זה יותר גס ולא אומרים את זה בקלות דעת כזו כמו שאומרים לעזאזל
לא, דאמ זה נחמד כזה
פיזדץ זה כזה לעזאזל אני אעיף עלייך כפכף
כי זה כן גס באיזשהי צורה...
damn זה יותר בכוונה טובה
ופיזדץ זה תלוי למה שאתה מתכוון
פיזדץ קיצר זה קללה עם כוונה טובה/רעה
שואל השאלה:
קיצר פיזדץ זה פיזדץ, אין לו פירוש
אנונימי
בדיוק.