10 תשובות
ראיתי פה גם בני 10
*צעירים מדיי לדעתי
לא, זה צעיר מידי.
שואל השאלה:
וזה בסדר לדעתך?
אנונימית
כן, אני חושבת שזה הגיל שהצטרפתי לאתר
אני פה מגיל 9 בערך
ו13 זה סבבה?
ף
linea אבל רשום שטת פה רק 3 חודשים
היה לי חשבון סטיפס בגיל 10 שנכנסתי לפה ושאלתי שאלות מפגרות ואחרי שש שנים נכנסתי לראות וממש הובכתי בקיצור בושות
אנונימית
צעיר מדי
אני פה מגיל 13
האמת בגיל 11 לא הייתי כזו מטומטמת. כאילו הייתי כזה "אע סמים, אע ס*ס"