7 תשובות
אני לא חסרת חיים, פשוט כשאני כן מחוברת אני עונה הרבה ובדרך כלל אני מקבלת פרח על כל תשובה שלי.
כן, הא?
שואל השאלה:
למה כל מי שעונה לי הוא עונה בכיר מה זה חחח
אנונימי
שואל השאלה:
סליחה אבי נעלבי
אנונימי
היי
אל תקרא לי חסר חיים
אני פשוט פה בלילות
וכשמשעמם לי
ואני פעיל שנתיים אז כן
גם אני חושב ככה
חח אחי אז מה זה נאמנים