5 תשובות
כן .
לא.
זה לא חסר הגיון. הם בילו עשרות שנים במחנות.
כן. יש עדויות לכך שהם עצרו, גם בתנ"ך (שגם הוא מקור מידע לתקופה, כמו סוגי הצמחים, סוגי הבשמים, המאכלים, הכלכלה, איזור המחיה, כבוד האישה, הנשק ועוד) וגם בארכיאולוגיה.
גם דרך המסלול הארוך שלהם המסע היה אמור להגמר תוך שבועות אחדים, אך בגלל שעצרו לעיתים קרובות לפרקי זמן ממושכים - הם בקלות הגיעו ל-40 שנים.
האם יש סיבה? או האל, או שמשה היה פילוסוף בעל מוסר גבוה - רק שלא הספיק כדי לא לשקר לעמו.
גם דרך המסלול הארוך שלהם המסע היה אמור להגמר תוך שבועות אחדים, אך בגלל שעצרו לעיתים קרובות לפרקי זמן ממושכים - הם בקלות הגיעו ל-40 שנים.
האם יש סיבה? או האל, או שמשה היה פילוסוף בעל מוסר גבוה - רק שלא הספיק כדי לא לשקר לעמו.
זה לא כזה חסר היגיון.. ואני אתאיסט, גם במדבר יש נאות מדבר בשביל מים, ולא נאמר שרק עם ישראל היה שם אז תאורטית נוודים יוכלו לסחור עם אחרים שעוברים במקום/ קרוואנים(לא האוטו) שעוברים במקום.
ומדבר לא מחייב מדבר לגמרי שריק מחיים..
ומדבר לא מחייב מדבר לגמרי שריק מחיים..
אנונימי