8 תשובות
כן..בהחלט ממש לא נעים
אנונימית
כן
אל תדאגי גם זה יעבור
אל תדאגי גם זה יעבור
זה לא נעים בכלל אבל מתרגלים
כן
אבל בסוף מתרגלים
אבל בסוף מתרגלים
זה כואב רק בשנייה שתולשים
זה לא נעים אבל לא כואב
לא יודע אני יוסי החקלאי
בית שחי זה אחד המקומות הפחות כואבים
אף פעם לא ממש כאב לי שם, כן ברור שזה לא נעים ולא כיף אבל לא הייתי אומרת כואב. אבל אצל כל אחד זה אחרת
אף פעם לא ממש כאב לי שם, כן ברור שזה לא נעים ולא כיף אבל לא הייתי אומרת כואב. אבל אצל כל אחד זה אחרת
באותו הנושא: