2 תשובות
קביעת מינון היא גם לפי משקל. משער שהפרטים שלך כבר מופיעים במחשב מבדיקות שונות למשל כשהיית חולה או הלכת לקופ"ח מסיבה כלשהי אז לאו דווקא תצטרכי להישקל באותו רגע אלא אם כן הבדיקה הייתה מזמן ואז יש אפשרות.
המינון הוא לפי משקל ...
גם לא לכל אחת מבאים רטלין יש כאלה שזה לא טוב להם.. אני יסביר לך אם תירצי בפרטי (למה היכוונתי בזה)
גם לא לכל אחת מבאים רטלין יש כאלה שזה לא טוב להם.. אני יסביר לך אם תירצי בפרטי (למה היכוונתי בזה)
באותו הנושא: