5 תשובות
בשביל המורה, ביהס זה דיקטטורה
אנונימית
מבחינת המורים:
צלצול לשיעור מכוון לתלמידים, המורים לא מאחרים הם מתעכבים ויגיעו כשנוח להם ולכן הצלצול הוא לתלמידים בעיקר.
צלצול להפסקה הוא איכשהו תמיד רק אבל רק למורים.
גם וגם חח