5 תשובות
גם וגם
בשביל המורה, ביהס זה דיקטטורה
אנונימית
גם וגם
מבחינת המורים:
צלצול לשיעור מכוון לתלמידים, המורים לא מאחרים הם מתעכבים ויגיעו כשנוח להם ולכן הצלצול הוא לתלמידים בעיקר.
צלצול להפסקה הוא איכשהו תמיד רק אבל רק למורים.
צלצול לשיעור מכוון לתלמידים, המורים לא מאחרים הם מתעכבים ויגיעו כשנוח להם ולכן הצלצול הוא לתלמידים בעיקר.
צלצול להפסקה הוא איכשהו תמיד רק אבל רק למורים.
גם וגם חח
באותו הנושא: