5 תשובות
נוראי לדעתי, כל אחת חושבת שהיא איזו משהו ומצטלמת כאילו היא איזה ג'יג'י חדיד
אנונימי
שואל השאלה:
בקטע של הקשרים אני יותר חשבתי על הדוגמניות בארץ. רובן מגיעות מבית עשיר גרות בסביון
אנונימית
שואל השאלה:
אגב שתדעי סבא וסבתא שלי גרים ליד ההורים שלי יעל שלביה (ששם גם יעל גרה) והם גרים באחלה וילה על הים אז לא חסר להם
אנונימית
זה טוב, לא צריך פרוטקציות, מי שרוצה יכולה להיות
תכלס