4 תשובות
כי זה טעים.
למה מוכרים סיגריות? זה מסרטן
למה מוכרים מכוניות? זה מסוכן, אפשר לעשות תאונה
למה מוכרים אלכוהול? זה מסוכן
כי זה טעים ונעים לי בפה
כי זה טעים(?)
כי זה טעים מה למה