4 תשובות
זה כלום בערך.
ממליצה לך לאכול יותר.
בתור אחת שלא אוכלת הרבה
זה קצת.
זה בעיקר פחמימות
אז זה ממש לא הרבה מבחינת כמויות, אבל עדיף לגוון או לפחות להוסיף ירקות
לא
את בגיל שאת אמורה להתפתח ממליצה לך לשלב חלבון ( ביצה , כסמת , קינואה) ולהוסיף סיבים תזונתיים ( ירקות , פרי )