6 תשובות
כנראה
בעיקרון זו המטרה של החברים לעט, אז סביר להניח שזה גם המטרה של הרוב.
אני אישית סתם עושה את זה כדי לשתף מידי פעם (:
אני אישית סתם עושה את זה כדי לשתף מידי פעם (:
כן זה למה רושמים בחברי העט
לא דווקא
כן
באותו הנושא: