6 תשובות
מי יורד עליהם?
חח מה? באמת שראיתי יותר אתיופים שיורדים על הצבע של עצמם מאשר ההפך
כי זה לא הצבע האידיאלי
בתור אתיופית העולם הזה לא בנוי ל'שחורים'.
את לבנה זה משהו אחר
יש את המזרחים השזופים והסקסיים כמוני
אנונימי
שואל השאלה:
וואוו אנונימי גם הצבע של אתיופים הוא צבע עור יפה.
אנונימית
שחור זה יפיפה
אנונימי