8 תשובות
לא חושבת.
לא..
אין פה, זה סתם שטויות.
לא חושב
חוץ ממני? לא חושב
אנשים פה לשאול שאלות ולענות עליהם, זה הקונספט של האתר.
כל החלק של חברים לעט זה משהו אחר לדעתי.
כל החלק של חברים לעט זה משהו אחר לדעתי.
המקובל היחיד באתר זה the elephant, והוא כבר לא פעיל לצערי
אין פה מקובלים, אבל יש משתמשים שיותר מוכרים מאנשים רגילים
באותו הנושא: