5 תשובות
200-300
200 - 350
יש לי קעקוע בגודל כזה ועלה לי 350.
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד אני עושה אותו באילת?
וממה שהבנתי המחיר לא קשור לגודל, הוא קשור לכמוצ הפרטים והצבעים
נגיד אני עושה אותו באילת?
וממה שהבנתי המחיר לא קשור לגודל, הוא קשור לכמוצ הפרטים והצבעים
אנונימית
אני לא חושבת שיש הבדל באילת, אין מע"מ על קעקועים...
ובטח שזה קשור לגודל אבל גם לצבעים, לפריטים, מיקום של הקעקוע וכו.
350-400 זה מחיר הוגן כי פתיחת מחט עולה בסביבות ה200.
שלי גם שחור, אין הרבה פריטים/ קווים ולקחו לי 450 לדעתי זה פייר.
ובטח שזה קשור לגודל אבל גם לצבעים, לפריטים, מיקום של הקעקוע וכו.
350-400 זה מחיר הוגן כי פתיחת מחט עולה בסביבות ה200.
שלי גם שחור, אין הרבה פריטים/ קווים ולקחו לי 450 לדעתי זה פייר.
אנונימית
באותו הנושא: