10 תשובות
ל א
בקטנה אין בעיה
אנונימי
לא
לא, מוקדם מידי
חושבת שזה נורא מוקדם אבל שיקולים שלך.
נופ
לא.
אממ.. לא כדאי לא..
לא
באותו הנושא: