7 תשובות
למה באסה? גם אני מתחילה אחרי החופש ואני לא יכולה כבר לחכות אל תלחצי יהיה כיף
אנונימית
מבינה את הפחד, אני גם מתחילה מסגרת שונה לחלוטין ממה שהייתי בתיכון.
אבל קודם כל, זה ממש לא פחות מצבא.
וגם, כל החששות האלו זה חששות של התחלה, ועם הזמן, אני בטוחה שתשתלבי שם.
איפה את עושה שירות, אם כבר מדברים...
שואל השאלה:
אני עוד לא יודעת
ממ בהצלחה לך :)
שואל השאלה:
כי זה מפחיד וזה מרגיש לי פחות מצבא
כל הכבוד שאת מתגייסת לתרום לצהל בכל זאת.
מה? אבל למה עצוב?
אני גם עושה שירות לאומי שנה הבאה. עומד להיות כיף.