9 תשובות
עמי ותמי?
נוי והדר
סתם סתם
אממ
שירה ובל
אנונימית
שמות מתאימים אבל לא יותר מדיי. לדוג' שני צמחים או משהו כזה.. אני נגיד ממש אהבתי ' מור והדס' ובסגנון
לירון ולינוי
אנה ואלזה
נור ואור.
אלינור (אלה) ו איזבלה (בלה).

או

לני ונלי
סתם שמות
הם לא חייבים להיות תאומים
אבל אני אוהבת בעיקר שמות עם צליל אמריקאי אז בטח משהו אמריקאי כזה
או לא חייב אמריקאי
בטח דברים בסגנון של-
אמה, בל, סהר, ליילה, ג'יין, סקאיי וכו'
הייתי כותבת גם מאיה כי זה שם יפה והוא מתאים הבעיה היא שאני מכירה למעלה מ 10 בנות שקוראים להן מאיה וזה יכול להיות מבלבל