8 תשובות
נ כ ו ן .
כאילו , אולי יש כנראה שהם נשמות טובות והם יודעים שאנשים עם ממוצע לא טוב בתעודה סובלים אז הם לא יהיו רעים ויעמדו מולך ויגידו "אני לא אתן לציונים לקבוע מה אהיה" שהציון שלהם הוא 91 בממוצע כולל.
יש!
כאילו , אולי יש כנראה שהם נשמות טובות והם יודעים שאנשים עם ממוצע לא טוב בתעודה סובלים אז הם לא יהיו רעים ויעמדו מולך ויגידו "אני לא אתן לציונים לקבוע מה אהיה" שהציון שלהם הוא 91 בממוצע כולל.
יש!
לי היו ציונים טובים בבית ספר והייתי תלמיד טוב, ולציונים אין שום משמעות ובכלל כל הבית ספר היה בזבוז זמן חבל שלא עשיתי אקסטרני
אנונימי
בתור מישהי שעברה מהפך , ציונים זה לא מה שמגדיר אותנו , ברור שזה לא אומר שלא צריך ללמוד להשקיע , צריך אבל צריך גם לחיות, לצאת להנות להיות עם חברים, לדעתי החוויות האלה חשובות יותר מלחרוש למבחן שבוע, יומיים מספיק
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו הציונים שלי הכל מעל 90, 98 בבגרויות וכאלה (5 יחל) וכאילו בחיים לא חשבתי "וואנ איזה באסה שציונים מגדירים אותי"
כאילו הציונים שלי הכל מעל 90, 98 בבגרויות וכאלה (5 יחל) וכאילו בחיים לא חשבתי "וואנ איזה באסה שציונים מגדירים אותי"
אנונימית
שואל השאלה:
אני י"ב, הכל מעל 90 וחורשת למבחנים רק יום לפני.
לבגרות במתמט 5 יחל למדתי 4 ימים לפני ועדיין הוצאתי 98.
אני י"ב, הכל מעל 90 וחורשת למבחנים רק יום לפני.
לבגרות במתמט 5 יחל למדתי 4 ימים לפני ועדיין הוצאתי 98.
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו לא חייבים ללמוד הרבה, חייבים פשוט להשקיע קצת זמן ללמוד וזהו. אבל יש לי חברים כל היום הולכים לים, מעשנים, במסיבות במקום ללמוד. אז ברור שיהיה לכם ציונים פחות טובים חברים.
כאילו לא חייבים ללמוד הרבה, חייבים פשוט להשקיע קצת זמן ללמוד וזהו. אבל יש לי חברים כל היום הולכים לים, מעשנים, במסיבות במקום ללמוד. אז ברור שיהיה לכם ציונים פחות טובים חברים.
אנונימית
אישית השנה יש לי תעודה על הפרצוף כי זו הייתה לי שנה לא קלה בכלל כל הבגרויות וזה אבל תמיד הייתי מצטיינת ונגד זה שציונים מגדירים תלמידים למשל יש מורים שאוהבים תלמידים רק בגלל הציון במקצוע שלהם ולא בגלל שהם מתאמצים ומשתדלים וכו'
זה לא תמיד נכון, אני הרבה פעמים אומרת את זה ואני מרוצה מאוד מהציונים שלי. כני מסכימה שאולי זה קורה הרבה פעמים אבל יש הרבה פעמים שלא
באותו הנושא: