9 תשובות
שואל השאלה:
אני אהיה שם שבוע וחצי והכל כבר מסודר לי שם אוכל מלון וכאלה רק לקניות אני צריכה וההורים שלי רוצים להביא לי איזה 500 שקל ולפי דעתי זה קצת מידי אני צודקת?
אני אהיה שם שבוע וחצי והכל כבר מסודר לי שם אוכל מלון וכאלה רק לקניות אני צריכה וההורים שלי רוצים להביא לי איזה 500 שקל ולפי דעתי זה קצת מידי אני צודקת?
אנונימית
הרבה
שואל השאלה:
חשוב לי לציין שגם אח שלי בא איתי ולכן הם צריכים לחלק כסף לשנינו
חשוב לי לציין שגם אח שלי בא איתי ולכן הם צריכים לחלק כסף לשנינו
אנונימית
תהני!! תמיד עדיף קצת יותר.. מקסימום מחזירים עודף אבל אם זה מה שההורים שלך מסוגלים להביא אל תדרשי יותר. סאמר סקול זה יקר..
תוסיפי 500 מהכסף שלך ואז יספיק
שואל השאלה:
הבעיה היא שאין לי כסף לול
הבעיה היא שאין לי כסף לול
אנונימית
2000 שח כזה
תלוי לכמה זמן תהיי שם
לפי דעתי תקחי 1200 שקל כזה
באותו הנושא: